Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Compania de Factoring a deschis doua birouri in tara

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Compania de Factoring, singura companie nebancara specializata in factoring pe piata romaneasca, a deschis inca doua birouri de vanzari pentru a asigura o acoperire teritoriala mai buna.
 
 
Birourile deschise acum la Arad si Suceava se adauga celor deja existente la Bucuresti si Cluj. Locatiile noilor birouri au fost alese luand in considerare mai multe criterii, cum ar fi numarul de intreprinderi nou infiintate in aceste zone, dar si cifra de afaceri pe regiuni de dezvoltare.
 
Dezvoltarea companiei se va axa cu precadere pe finantarea prin factoring a exporturilor romanesti. O alta sursa de dezvoltare va fi reprezentata de companiile straine productive nou-infiintate, care si-au stabilit sediile in aceste regiuni.
 
Compania de Factoring previzioneaza ca aproximativ 30% dintre clientii noi atrasi in 2007 vor veni prin cele doua birouri de vanzari inaugurate acum.
 
“Estimam ca volumul total al pietei de factoring din Romania va creste cu 50% in 2007. Numarul companiilor de tip start-up si IMM – clienti traditionali pentru factoring – este in continua crestere. Pentru aceste companii, factoringul poate fi cea mai usoara si mai utila forma de finantare” afirma Valentin Chirca, CEO Compania de Factoring.

Alte articole din IMM

IMM

Inscrierile in Programul Start-Up Nation incep in 15 iunie

Programul Start-Up Nation, prin care firmele pot primi o finantare nerambursabila de pana la 200.000 de lei, va fi lansat pe 15 iunie. Finantarea reprezinta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile. Firmele intrate in program sunt obligate, insa, sa angajeze cu contract de munca pe durata nedeterminata si cu norma intreaga cel putin doi salariati. Citeste mai mult

Set de principii europene pentru relatia dintre banci si IMM-uri

Federatia Bancara Europeana (EBF), impreuna cu alte patru asociatii bancare europene, au stabilit un set de principii de comunicare intre intreprinderile mici si mijlocii (IMM) si banci cu privire la aplicatiile de credit. Initiativa isi propune sa promoveze obtinerea unui raspuns de calitate de catre o firma in urma solicitarii de finantare. Citeste mai mult

Facebook