Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

SIF-urile ridica inca o data Bursa de la Bucuresti

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

SIF-urile ies din plutonul actiunilor cotate la BVB si castiga 4% pe o piata in crestere cu doar 1,4%. Analistii considera ca saptamana bursiera va sta sub semnul evolutiilor de pe pietele externe.

Cea mai accentuata evolutie a inregistrat-o SIF2, care a urcat cu 4,7%, in timp ce SIF3 a prezentat cea mai modesta crestere, de 3%.

Totodata, Raiffeisen Zentralbank Austria a notificat astazi, prin 5 declaratii, depasirea pragului de detinere de 1% din capitalul SIF-urilor.

“Pentru aceasta saptamana, ne asteptam ca evolutia pietelor internationale sa ramana influenta principala pentru indicii de la Bucuresti, dar este posibil sa avem reactii si la stiri locale, cum ar fi noutati in legatura cu alegerile prezidentiale. Aparitia candidatilor pentru functia de prim ministru si posibile progrese in relatia cu FMI-ul ar fi cele mai importante”, au precizat analistii BT Asset Management.

Cele mai volatile titluri raman actiunile cotate la categoria a II-a. Carbochim (CBC) a creste cu 15% in cadrul sedintei, in timp ce Zimtub (ZIM) pierde mai mult de 8%.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Burse.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook