Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii RBS de top isi pot plati facturile prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

RBS a lansat un serviciu prin care detinatorii de carduri de credit Gold emise de banca isi vor putea plati facturile de utilitati prin telefon, fara comision suplimentar.

Prin acest serviciu, detinatorii cardului de credit Gold isi pot plati facturile la gaze, energie electrica, telefonie fixa si mobila, apa, deseuri menajere, cablu TV sau Internet. Serviciul este disponibil non -stop si presupune semnarea unei cereri in acest sens. Ulterior clientii trebuie sa sune la Call Center-ul RBS (021 20 20 800) si sa solicite plata direct din cont lor de card pe baza detaliilor facturii oferite la telefon.

Deoarece plata se realizeaza din contul cardului de credit, clientii beneficiaza de o perioada de gratie de pana la 45 de zile pentru suma folosita, operatiunea fiind evidentiata in extrasul de cont ca tranzactie efectuata la comercianti.

Alte articole din Plati

Plati

Ce comercianti sunt obligati sa accepte plata cu cardul?

Legea cash-back se modifica din nou. De data aceasta este vorba de pragul de la care comerciantii sunt obligati sa accepte plata cu cardul. In forma initiala, acesta era de 10.000 de euro cifra de afaceri pe an, iar acum deputatii au votat ridicarea acestuia la 50.000 de euro pe an. Citeste mai mult

Cu ce te poate ajuta un robot la banca?

Preluarea anumitor activitati de catre “roboti” este deja o certitudine, inclusiv in domeniul bancar. In drumul catre digitalizare, masinaria care ia locul omului de la ghiseu, pentru anumite servicii deocamdata, este prezenta in majoritatea unitatilor bancare locale. Cel mai recent, CEC Bank a anuntat instalarea unor astfel de automate de plata. Citeste mai mult

Facebook