Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR reuneste serviciile la distanta in 24 Banking

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR a lansat conceptul de 24 Banking, care reuneste modalitati diferite de efectuare a tranzactiilor curente, fara a mai fi necesara interactiunea cu functionarii bancii.
 
Conceptul integreaza solutia de call center, aplicatia de internet banking si automatele bancare.
 
La transferurile in lei si valuta, comisioanele la operatiunile prin call center sunt cu 50% mai mici decat la ghiseu, iar cele prin internet banking - cu 75%.
 
Noua versiune de internet banking a bancii BCR - 24 Banking - totalizeaza un numar de 15.000 de utilizatori activi pe luna. Clientii care folosesc vechea aplicatie vor fi transferati in cadrul noii versiuni pana la sfarsitul anului, dupa primirea unei notificari la domiciliu, au precizat oficialii bancii.
 
In plus, BCR a creat in 23 de unitati din tara o zona speciala destinata automatelor, denumita Easy 24 Banking. Aceasta reuneste bancomate, automate de schimb valutar, aparate multifunctionale si telefoane. In plus, s-a creat si conceptul de service box, care este o caseta unde clientii pot depune ordinele de plata, pentru a face transferuri din conturile curente.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook