Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD implementeaza o solutie pentru validarea autenticitatii documentelor clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BRD va implementa o solutie informatica, IDData Collector, utilizata pentru extragerea automata a informatiilor din actele de identitate ale clientilor si validarea autenticitatii acestora.

Solutia presupune introducerea actelor de identitate ale clientilor in sistem, datele personale fiind preluate automat. Platforma va reduce substantial eventualele erori generate de introducerea si administrarea manuala a datelor.

Spre exemplu, daca un client are deschis un cont in Bucuresti, insa doreste sa efectueze operatiuni de la o agentie din alt oras, acest lucru se va putea face mai usor, fara a exista riscul de acceptare de catre banca a unor documente de identitate false. Totodata se reduce timpul de asteptare pentru efectuarea efectiva a tranzactiilor.

Dupa o prima faza – pilot, care s-a dovedit a fi un succes, solutia va fi instalata in intreaga retea BRD, proces care va dura aproximativ 2 luni, se arata in comunicatul bancii.

“IDData Collector contribuie la gestionarea optima a datelor de identificare ale clientilor nostri. Accesul la informatiile despre client este rapid, baza de date este bine securizata, iar  incidenta de fraudare este considerabil scazuta“, a declarat Ciprian Nicolae, director Proiect in cadrul Departamentului Operatiuni Carduri Bancare al BRD-Groupe Societe Generale.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook