Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD implementeaza o solutie pentru validarea autenticitatii documentelor clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BRD va implementa o solutie informatica, IDData Collector, utilizata pentru extragerea automata a informatiilor din actele de identitate ale clientilor si validarea autenticitatii acestora.

Solutia presupune introducerea actelor de identitate ale clientilor in sistem, datele personale fiind preluate automat. Platforma va reduce substantial eventualele erori generate de introducerea si administrarea manuala a datelor.

Spre exemplu, daca un client are deschis un cont in Bucuresti, insa doreste sa efectueze operatiuni de la o agentie din alt oras, acest lucru se va putea face mai usor, fara a exista riscul de acceptare de catre banca a unor documente de identitate false. Totodata se reduce timpul de asteptare pentru efectuarea efectiva a tranzactiilor.

Dupa o prima faza – pilot, care s-a dovedit a fi un succes, solutia va fi instalata in intreaga retea BRD, proces care va dura aproximativ 2 luni, se arata in comunicatul bancii.

“IDData Collector contribuie la gestionarea optima a datelor de identificare ale clientilor nostri. Accesul la informatiile despre client este rapid, baza de date este bine securizata, iar  incidenta de fraudare este considerabil scazuta“, a declarat Ciprian Nicolae, director Proiect in cadrul Departamentului Operatiuni Carduri Bancare al BRD-Groupe Societe Generale.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook