Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Romaneasca investeste 16 milioane lei pentru a finaliza modernizarea agentiilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Actionarii Bancii Romanesti au decis sa aloce 67 milioane lei in 2010 pentru investitii in infrastructura. Dintre acestia, 16 milioane lei sunt destinati modernizarii agentiilor.

Procesul de modernizare a unitatilor presupune implementarea unui nou concept de organizare si rationalizare a fluxurilor in sucursale si un nou design al acestora pentru o abordare prietenoasa a clientilor. Modernizarea a inceput anul trecut si pana in prezent a fost implementat in mai mult de o treime din reteaua de sucursale.

“De asemenea, in acest an vom implementa un nou model de business <New Service Model>, astfel incat sa putem oferi produse si servicii specializate, avand la baza o mai buna segmentare a clientilor, incluzand “personal banking” si “small business banking”, a precizat Crina Cosma, director general adjunct al Bancii Romanesti.

In plus, banca urmeaza sa investeasca o mare parte din bugetul planificat si in platforma de IT care va permite operatiuni si tranzactii in timp real.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook