Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Leumi trimite clientilor alerte prin SMS privind ratele scadente la credite

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Bank Leumi a extins serviciul de alerte SMS si pentru clientii care au credite si doresc sa fie notificati cu privire la scadenta ratei sau la momentul expirarii facilitatii de descoperit de cont.

Initial serviciul permitea transmiterea doar de alerte cu informatiii referitoare la operatiunile desfasurate pe conturile atasate cardului: sumele platite/retrase, terminalul si ora la care s-au efectuat tranzactiile, soldul disponibil in urma ultimei tranzactii. Serviciul este comisionat cu 1 euro in cazul persoanelor fizice, respectiv cu 3 euro pentru companii.

In schimb, pentru transmiterea de notificari privind scadenta ratelor la credit banca nu percepe niciun cost suplimentar.

Leumi pregateste pentru viitor si extinderea serviciului la operatiunile desfasurate pe conturile curente: plati, incasari, sold disponibil.

"Etapa pe care o dezvoltam acum se adreseaza cu precadere companiilor, pentru care momentul in care se incaseaza sume in contul curent este foarte important pentru programarea platilor pe care le au de realizat”, a punctat Florin Lazar, director de Strategie si Marketing la Bank Leumi.

Serviciul este flexibil, putandu-se opta pentru primirea informarilor fie periodic, cum este cazul disponibilului din sold, fie se pot seta limite de sume, cum este cazul operatiunilor de plati sau incasari.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook