Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Craciun, Eureko: Bancile au probleme de atitudine cu clientii

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Bancile, atat cele din Romania, cat si din strainatate, au inca o problema de atitudine fata de clienti, sustine analistul financiar Radu Craciun. Clientii neinformati sunt cei mai afectati.

Craciun afirma ca bancile si alte companii financiare au tentatia de a ascunde sau de a prezenta intr-un mod relativ greu inteligibil anumite informatii importante pentru imprumutati.

“In plus, bantuie un virus al aerului de superioritate printre bancheri. Insa acesta dispare aproape imediat daca isi dau seama ca clientul este bine informat si cunoaste situatia din piata, se dialogheaza cu totul altfel ulterior” afirma Craciun.

In viitor, este posibil sa asistam si la o schimbare de atitudine, care va fi influentata si de miscarea internationala care se manifesta in prezent in directia cresterii transparentei si a gradului de informare al clientilor.

“Criza financiara a plecat, pana la urma, si de la faptul ca clientii nu au primit suficiente informatii de la banci”, sustine Craciun.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook