Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Credit Europe ofera servicii de brokeraj pentru clientii de top

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Credit Europe poate desfasura activitati de intermediere la bursa, urmare a integrarii departamentului de servicii financiare in cadrul bancii. Clientii vizati sunt cei de private banking.

Valoarea minima a unui cont este de 20.000 lei. Banca percepe un comision de tranzactionare de maxim 0,7% din valoarea tranzactiilor, acesta putand insa fi negociat in functie de rulaj.

Banca poate efectua operatiuni de preluare si transmitere a ordinelor privind unul sau mai multe instrumente financiare, de executare a ordinelor in contul clientilor, de tranzactionare a  instrumentelor financiare pe cont propriu,  de administrare a portofoliilor, consultanta de investitii, subscrierea de instrumente financiare si/sau plasamentul de instrumente financiare.

“Am facut acest pas din dorinta de a intampina nevoile clientilor nostri in ceea ce priveste administrarea eficienta a resurselor acestora pe pietele de capital. In acelasi timp, consideram oportune aceste tipuri de investitii, avand in vedere potentialul de dezvoltare al pietei romanesti de capital”, a precizat Paul Prodan, vicepresedinte la Credit Europe Bank.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook