Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa deschide saptamana cu o scadere de 1,4%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Bursa de la Bucuresti a deschis saptamana de tranzactionare cu o scadere generala de 1,4%, pe fondul unei evolutii similare pe pietele europene si americane.

Investitorii nu au mai reusit sa mentina evolutia cotatiilor BVB in registrul pozitiv. Doar trei actiuni inregistreaza cresteri in prima ora de tranzactionare, cea mai insemnata, de 3%, fiind aferenta titlurilor Flamingo.

In debutul sedintei, SIF-urile au inregistrat o evolutie mai moderata decat piata.

Indicele general, BET-FI a reusit sa recupereze o parte din pierderile primei ore de tranzactionare. Tendinta a fost insa de scurta durata. In jurul pranzului, cotatiile SIF-urilor cunosteau o scadere de 1,8%.

Si pe pietele internationale, optimismul a fost temperat. Indicii europeni si americani pierd in medie 1%, in timp ce indicii asiatici coboara cu peste 2%.

"Indicii din SUA au scazut vineri dupa cinci sedinte de aprecieri, investitorii marcand profituri in ciuda datelor macroeconomice incurajatoare", au precizat analistii BT Asset Management.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Burse.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook