Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Zvonurile urca SIF-urile cu 4,3%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Pe o piata ce a reusit cu greu sa creasca cu 0,15%, SIF-urile au inregistrat un avans de peste 4,3%. Analistii pun aceasta evolutie pe seama zvonurilor privind majorarea pragului de detinere.

"Sunt zvonuri conform carora saptamana viitoare ar incepe discutiile in Parlament cu privire la propunerea de majorare a pragului de detinere pe SIF-uri de la 1% la 5%", a precizat pentru Conso.ro, Nicu Grigoras, broker la Intercapital Invest.

El spune ca daca se aproba majorarea pragului atunci SIF-urile vor inregistra cresteri puternice in viitorul apropiat.

In sedinta de astazi, cel mai mare avans l-a inregistrat din nou SIF3, respectiv 8,46% in timp ce SIF4 a urcat cu doar 2,9%.

Rompetrol Rafinare (RRC) a revenit in atentia investitorilor, insumand o valoare totala a tranzactiilor de 16,7 milioane lei. Totusi, cotatia nu a reusit sa creasca decat cu 0,58%

De remarcat si faptul ca astazi piata a inregistrat cea mai mare lichiditate din ultimul an, depasind pragul de 100 milioane lei.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Burse.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook