Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR cumpara aur de la populatie si in Suceava

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BCR a deschis in municipiul Suceava un punct de lucru pentru cumpararea de aur de la populatie si agenti economici. Este cea de-a sasea unitate a bancii care ofera acest serviciu.

Punctul de lucru din Suceava functioneaza din 24 iulie. Clientii trebuie sa se prezinte cu obiectele de aur pe care doresc sa le tranzactioneze la ghiseul de metale pretioase din cadrul unitatii BCR. Angajatii bancii vor face analiza pentru a stabili care dintre obiecte pot fi achizitionate. Acestea se cumpara pe loc, plata fiind facuta in lei.

Aurul acceptat poate fi sub forma de monede din aur sau fragmente din astfel de monede, medalii comemorative, lingouri si bare din aur, bijuterii si obiecte din aur de minim 14 K. In general, BCR cumpara orice obiect de aur - in forma prelucrata sau neprelucrata ? care are intre 14-24 karate.
BCR nu cumpara aur cu mai putin de 14 karate si nici alte metale sau pietre pretioase.

Cursul de cumparare pentru aurul de 24 karate va fi afisat zilnic de BCR in unitati. In situatia in care clientul vinde aur cu un numar de karate inferior celui de 24 de karate, suma in lei ce se elibereaza va fi corespunzatoare numarului de karate respectiv.

Celelalte puncte de lucru pentru cumpararea de aur sunt la sucursala Lipscani din Bucuresti si alte patru unitati in judetele Dolj, Salaj, Teleorman si Vrancea.

BCR a inceput aceste operatiuni la inceputul anului 2005, fiind singura banca comerciala din tara care face acest lucru. ?Pana acum, banca a cumparat de pe piata libera peste 130 de kg de aur. In 2006, se pastreaza aproximativ acelasi ritm de cumparare ca anul trecut?, a declarat pentru Conso.ro, Corneliu Cojocaru, purtatorul de cuvant al BCR.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook