Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Corectiile se instaleaza din nou pe bursa

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Dupa numai o zi de cresteri medii de 1%, bursa de la Bucuresti a fost cuprinsa de un nou val de scaderi. Cele mai afectate sunt SIF-urile, a caror pierdere medie a trecut de 2%.
 
Singurele actiuni care au reusit sa se mentina pe plus, in jurul orei 11.30, sunt Amonil (AMO) si Bermas (BRM), afisand o crestere de 1%.

Cele mai abrupte caderi ajung la 9,7%, cum este cazul Electroputere (EPT) si 8,3% - Socep (SOCP).

In ciuda evolutiei preponderent negativa a bursei din ultimele zile, analistii de la BT Asset Management (BT AM) sunt de parere ca urmatoarele luni vor fi dominate de cresteri.

“Credem in revenirea treptata a apetitului investitorilor locali pentru plasamente la bursa, pe fondul scaderii dobanzilor la plasamentele monetare, dar si ca urmare a aparitiei primelor semne de stabilizare economica pe plan local”, apreciaza analistii BT AM.

Ei se asteapta ca investitorii sa intre la cumparare, deoarece corectiile bursiere ofera oportunitati de intrare la preturi mai atractive.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Burse.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook