Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Franta va garanta creditele bancare acordate caselor de moda

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Franta are in vedere realizarea unui program de sustinere a industriei modei prin garantarea creditelor bancare obtinute de marile case, conform Reuters.

Ministrul francez al industriei a declarat ca doreste sa convinga una sau doua banci sa dezvolte servicii specializate pentru casele de moda, iar creditele obtinute de acestea sa fie garantate de catre stat.

Guvernul vrea sa ajute marcile mari precum Dior sau Hermes sa pastreze productia in Franta, in conditiile in care o eticheta “Made in France” asigura si un nivel mai ridicat al preturilor.

“Vreau ca Parisul sa ramana capitala mondiala a lumii. Astazi avem nevoie de jucatori care sa imparta riscul”, a precizat Christian Etrosi, ministrul industriei.  

O alta masura pe care acesta o are in vedere este acordarea unei gratii de la regula de minim 35 de ore de lucru saptamanal angajatilor care depun efort suplimentar in perioadele premergatoare prezentarilor de moda.

Industria modei din Franta insumeaza 125.000 de angajati, formand unul din principalii piloni ai industriei de lux la nivel mondial.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook