Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa nu reuseste sa isi stabileasca o tendinta clara

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

In conditiile in care astazi se publica rapoartele financiare ale celor 5 SIF-uri, BET-FI are o evolutie incerta in debutul sedintei, in timp ce indicele general BET-C se mentine aproape de 0%.

BET-FI, indicele general al segmentului SIF-urilor, a inceput tranzactionarea in scadere, urmata imediat de o revenire pe un trend de crestere. La o ora de la deschidere, SIF-urile inregistrau o crestere medie de 1,3%.

Alaturi de SIF-uri, titlurile financiare continua sa ramana printre preferatele investitorilor, insumand cele mai importante volume de tranzactionare.

Erste Bank (EBS) castiga 2,3% in timp ce BRD stagneaza iar Banca Transilvania (TLV) pierde 0,7%.

O noutate in topul celor mai lichide actiuni o reprezinta Dafora Medias (DAFR), listata la categoria a II-a. In debutul sedintei, aceasta a inregistrat un volum total de tranzactii de peste 374.000 lei, respectiv 6,5% din volumul total al tranzactiilor cu actiuni la BVB. Cotatia Dafora a urcat cu 4,6%.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Burse.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook