Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

National Bank of Greece si OTP in cursa finala pentru CEC

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

National Bank of Greece si OTP au ramas in cursa finala pentru privatizarea CEC. Ofetele acestora au fost mai bune decat a consortiului Raiffeisen Zentralbank - Raiffeisen International Holding.

Comisia de privatizare a CEC a analizat ofertele financiare depuse de cele trei banci, alegand cele doua finaliste. Pe 1 august, vor incepe negocierile pentru forma finala a contractului, urmand ca cel tarziu pe 31 august, National Bank of Greece si OTP din Ungaria sa depuna ofertele finale imbunatatite, pe baza carora va fi ales castigatorul.

?Ofertele pe care le-am vazut azi sunt confidentiale, dar pot sa va spun ca sunt in limitele acceptabile?, este de parere ministrul finantelor si presedintele Comisiei de privatizare a CEC, Sebastian Vladescu.

Consortiul format din Raiffeisen Zentralbank si Raiffeisen International Holding a iesit din cursa pentru ca diferenta dintre oferta sa de pret si cea a primei clasate, conform grilei de punctaj, a fost mai mare de 10%.

Pachetul majoritar de 69,9% din actiunile CEC va fi acordat celui care ofera pretul cel mai mare. Potrivit strategiei de privatizare, contravaloarea a 9,9% din acest pachet va fi transferata Fondului Proprietatea.
Alte 5% din actiuni vor fi vandute actualilor si fostilor angajati ai CEC, iar restul de actiuni pana la 100% vor fi tranzactionate pe piata interna si/sau externa de capital.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook