Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Volksbank isi extinde reteaua

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Volksbank a inaugurat recent trei noi sucursale si o unitate in franciza. Produsele bancii se gasesc acum si in Tulcea, Constanta, Piatra Neamt si intr-o noua locatie din Bucuresti.

Volksbank a deschis in ultimele doua luni mai multe sucursale noi, continuand procesul de extindere a retelei teritoriale. La inceputul lunii februarie s-a deschis sucursala din Tulcea. Tot in februarie s-a deschis si prima franciza Volksbank din tara, la Constanta, aceasta fiind cea de a 5-a unitate deschisa in acest sistem. Primele patru francize sunt operationale in Bucuresti inca de la finele anului trecut.

La inceputul lunii martie au mai fost deschise doua noi sucursale, la Piatra Neamt si in Bucuresti. Ambele deruleaza in prima luna de functionare o oferta promotionala care permite clientilor deschiderea de conturi curente fara comisioane, atat pentru persoane fizice cat si pentru societati comerciale. De asemenea, efectuarea de plati in lei se face fara plata comisioanelor de transfer, emiterea de card-uri VISA Electron fara taxa de emitere, iar acordarea de credite fara taxa de analiza a dosarului de credit.

Volksbank vrea sa deschida in acest an cel putin 40 de sucursale noi, in special in orasele unde nu este inca prezenta.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook