Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

OTP introduce platforma e-banking

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Din 3 aprilie, OTP Bank pune la dispozitia clientilor o solutie de internet banking si un call center, grupate sub denumirea OTPdirekt. Accesul la aceste servicii este gratuit.

Prin OTPdirekt, se pot derula plati in lei si valuta, schimburi valutare si se pot constitui depozite. In plus, cei care au cont la OTP Bank vor putea afla si extrasul de cont pe perioada dorita.

Comisioanele bancii pentru tranzactiile transmise electronic sunt mai mici cu 50% pentru internet banking si cu 25% pentru call center, fata de cele practicate la ghiseu.

Securitatea tranzactiilor este asigurata printr-o procedura in doi pasi. Mai intai, clientii trebuie sa introduca ultimele 10 cifre ale cardului bancar si o parola formata din trei cifre. Al doilea pas consta in tastarea un cod generat de un dispozitiv special, denumit token. Aceleasi date de identificare ale clientului sunt folosite atat pentru accesul la aplicatia de internet Banking, cat si la call center.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook