Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Corectiile bursiere taie din entuziasmul investitorilor

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Bursa de la Bucuresti inregistra o scadere medie de 1,4% la numai o ora de la deschiderea sedintei. Cele mai afectate sunt titlurile care in ultimele zile au prezentat cresteri puternice.

O parte din titlurile care in urma cu cateva zile ofereau cele mai bune randamente inregistreaza astazi corectii puternice. Alro (ALR) si Erste Bank (EBS) se afla in topul celor mai slabe evolutii cu scaderi de pret de 6,2%, respectiv 3,1%.

SIF-urile raman cele mai tranzactionate titluri si reusesc sa isi limiteze pierderile la o medie de 0,8%. Cea mai mare scadere o inregistreaza SIF5, care coboara cu 1,8%.

"Corectiile din aceasta sedinta se produc pe fondul cresterilor semnificative efectuate pana acum pe termen relativ scurt, investitorii marcandu-si profiturile acumulate in ultima perioada", apreciaza analistii BT Asset Management.

Evolutia bursei locale este strans corelata si cu ceea ce se intampla pe pietele internationale in acest moment. Indicii Dow Jones si Nasdaq inregistrau pierderi de peste 0,5%, in timp ce in Europa, DAX (Germania) si FTSE (Anglia) scadeau cu 1%.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita pe Conso.ro/burse.html

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook