Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa continua cu cresteri de peste 2%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Bursa inregistreaza o crestere generala de peste 2%, pe fondul cresterilor din sedinta anterioara de pe pietele americane, sustin brokerii contactati de Conso.ro.

In jurul orei 13.00, cea mai mare crestere o afisa indicele reprezentativ al SIF-urilor, BET-FI, cu 2%.

Cele mai mari castiguri la categoria I se apropiau insa de 7%, asa cum este cazul titlurilor Erste Bank.

Pe locurile urmatoare in topul cresterilor se regasesc actiuni de la categoria a II-a de tranzactionare: Armatura (ARM), Santierul Naval Orsova (SNO) sau Mechel Targoviste (COS).

"Bursa de la Bucuresti este mai slaba decat alte burse internationale, astfel ca la nivel local efectele de pe pietele externe se simt cu intarziere, asa cum s-a intamplat si in primavara", a precizat pentru Conso.ro, Adi Lupsan director adjunct la Intercapital Invest. El explica astfel de ce nu se simt inca scaderile de 0,5% ale indicilor de pe bursa americana.

Lichiditatea bursiera se ridica la un nivel de 21 milioane lei, cele mai tranzactionate titluri fiind SIF-urile, Petrom (SNP) si Rompetrol (RRC).

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita pe Conso.ro/burse.html

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook