Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING Bank se concentreaza pe retail

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Noua conducere a ING Bank va creste eforturile de transformare a institutiei intr-o banca universala, continuand sa extinda activitatile de retail, prin cresterea retelei si diversificarea produselor.

In prezent, ING Bank are pe segmentul de retail o cota de piata de 2-3%. Obiectivul este atingerea unui procent de 8-9%. ?Vrem ca in 3-4 ani sa fim o banca de retail puternica?, spune Albert Roggemans, noul director general adjunct al ING Bank Romania, care va coordona activitatile de retail banking.

Una dintre prioritati este deschiderea de noi unitati de tip Self?Bank. Reteaua de ING Office-uri se va extinde cu inca 40 de unitati in acest an, urmand sa ajunga la 250 la sfarsitul lui 2007.

Portofoliul de produse va fi diversificat prin lansarea unor noi credite de nevoi personale in lei si prin crearea unor produse destinate persoanelor care au profesii liberale. Noile produse vor avea atasat si produse de asigurari, oferite de ING Asigurari de Viata.

Cu o vizibilitate mai mare si o oferta mai bogata de produse si servicii de retail, ING Bank vrea sa atraga 100.000-200.000 de clienti noi pe an. Acum banca are peste 200.000 de clienti persoane fizice.

Cresterea ponderii activitatilor de retail se va face in paralel cu dezvoltarea segmentului de clienti corporativi. ?Vrem ca in perioada urmatoare sa acoperim tot segmentul de clienti corporativi?, spune Misu Negritoiu, care va prelua de la 1 august functia de director general al ING Bank Romania. El a precizat ca una din tintele viitoare ale bancii o reprezinta segmentul de intreprinderi mijlocii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook