Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BNR si ARB cer clientilor sa-si actualizeze informatiile personale la banci

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Nationala si Asociatia Romana a Bancilor recomanda clientilor sa mearga in unitati ca sa-si actualizeze informatiile personale, pentru a evita ulterior intarzieri in derularea tranzactiilor.
 
Banca centrala si asociatia bancilor informeaza ca aceasta cerinta este impusa prin Regulamentul BNR nr. 9/2008 privind cunoasterea clientelei in scopul prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului.
 
Actualizarea informatiilor personale este necesara atat pentru clientii institutiilor de credit (banci comerciale, banci pentru locuinte, cooperative de credit), cat si pentru clientii institutiilor financiare nebancare (societati de consumer finance, companii de leasing), indiferent de produsul sau serviciul pe care il utilizeaza. Cerinta este valabila deopotriva pentru persoanele fizice si juridice.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook