Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Comerciala Feroviara va deschide 5 sucursale pana la finele anului

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Pe piata bancara din Romania a aparut un nou jucator, cu capital integral romanesc: Banca Comerciala Feroviara. Aceasta va oferi servicii financiare atat pentru populatie cat si pentru companii.

Banca Comerciala Feroviara a primit autorizatia de functionare de la BNR, pe 17 august, fiind inregistrata in Registrul institutiilor de credit.

Banca va incepe sa functioneze in cursul acestui an si va desfasura operatiuni bancare in lei si valuta cu clienti persoane fizice si juridice. In acest scop, va deshide cel putin cinci sucursale pana la sfarsitul anului.

Actionarul principal este omul de afaceri Valer Blidar, care va controla banca intr-o proportie de peste 90,5%, atat in calitate de persoana fizica cat si prin intermediul a doua companii detinute de acesta: Astra Vagoane Calatori si Tristar. Restul actiunilor revin companiei Atelierele CFR Grivita Bucuresti.

Capitalul social initial al bancii este de 45 milioane lei si va fi majorat in anii urmatori in concordanta cu politica de afaceri a bancii si cu studiul de fezabilitate aprobat de BNR.

Presedintele si directorul general al noii banci va fi Petre Tulin. Acesta a detinut pe rand functia de director al Directiei de Reglementare si Autorizare in BNR, trecand apoi in mediul privat in calitate de presedinte al HVB Banca pentru Locuinte si al BCR Banca pentru Locuinte.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook