Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING vrea sa-si rezolve problema bazei de date cu 3.000 de euro

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ING Bank deruleaza o campanie de actualizare si completare a bazei de date cu adresele de e-mail ale clientilor. Unul dintre cei care trimit adresa personala de e-mail poate castiga 3.000 euro.

Actiunea este motivata de banca prin prisma prevederilor Directivei Europene privind serviciile de plata, ce urmeaza sa fie implementata in toate statele membre ale Uniunii Europene de la 1 noiembrie 2009. Actul normativ reglementeaza, intre altele, obligatia bancilor de a pune la dispozitia clientilor informatii despre efectuarea platilor si termenele maxime de decontare.

In plus, banca sustine ca si studiile de piata arata ca tot mai multi clienti isi doresc sa primeasca informatiile de la banca prin email.

"In urma unui studiu (n.r. Nielsen, aprilie 2009) am aflat ca cei mai multi clienti doresc sa fie informati prin e-mail si din aceasta cauza am inceput prezenta campanie de actualizare a adreselor clientilor nostri", declara Cristina Micu, director de marketing si comunicare ING Retail Bank.

In campania initiata de ING, clientii bancii isi pot trimite adresa de e-mail:
•    prin raspuns la SMS-ul primit de la banca
•    accesand meniul Setari – Date Personale prin serviciul de internet banking ING Home’Bank
•    apeland ING My’Line sau folosind receptorul negru din orice ING Office
•    inregistrand adresa de e-mail direct in office-ul de care apartin

Unul dintre clientii care trimit adresa personala de e-mail va castiga suma pusa in joc de banca pentru aceasta campanie - 3000 euro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook