Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING vrea sa-si rezolve problema bazei de date cu 3.000 de euro

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ING Bank deruleaza o campanie de actualizare si completare a bazei de date cu adresele de e-mail ale clientilor. Unul dintre cei care trimit adresa personala de e-mail poate castiga 3.000 euro.

Actiunea este motivata de banca prin prisma prevederilor Directivei Europene privind serviciile de plata, ce urmeaza sa fie implementata in toate statele membre ale Uniunii Europene de la 1 noiembrie 2009. Actul normativ reglementeaza, intre altele, obligatia bancilor de a pune la dispozitia clientilor informatii despre efectuarea platilor si termenele maxime de decontare.

In plus, banca sustine ca si studiile de piata arata ca tot mai multi clienti isi doresc sa primeasca informatiile de la banca prin email.

"In urma unui studiu (n.r. Nielsen, aprilie 2009) am aflat ca cei mai multi clienti doresc sa fie informati prin e-mail si din aceasta cauza am inceput prezenta campanie de actualizare a adreselor clientilor nostri", declara Cristina Micu, director de marketing si comunicare ING Retail Bank.

In campania initiata de ING, clientii bancii isi pot trimite adresa de e-mail:
•    prin raspuns la SMS-ul primit de la banca
•    accesand meniul Setari – Date Personale prin serviciul de internet banking ING Home’Bank
•    apeland ING My’Line sau folosind receptorul negru din orice ING Office
•    inregistrand adresa de e-mail direct in office-ul de care apartin

Unul dintre clientii care trimit adresa personala de e-mail va castiga suma pusa in joc de banca pentru aceasta campanie - 3000 euro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook