Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii de top sunt foarte conservatori

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Clientii care dispun de minim 35.000 euro, incearca sa obtina randamente cat mai mari fara a se expune la un risc foarte mare, sustin reprezentantii diviziei de Preferred Banking de la RBS.

“Cand nimeni nu se mai hazardeaza pe plasamente pe un orizont de timp mai lung, noi recomandam clientilor sa investeasca intr-un depozit pe un an la o dobanda de 13,75% la lei si 5,35% la euro”, precizeaza Silviu Antonescu, consultant investitii in cadrul diviziei.

Directorul diviziei de Preferred Banking, Mariana Vasilescu a subliniat ca RBS a descurajat pastrarea banilor in contul curent in favoarea depozitelor la termen.

In mai putin de 2 ani, banca a reusit sa atraga peste 1.100 de clienti cu venituri foarte mari, activele aflate in administrare depasind nivelul de 100 milioane euro. Mai mult de 60% dintre clienti sunt din Bucuresti.

Vasilescu considera ca la nivelul intregii piete de private banking, numarul de clienti se ridica la 100.000.

Divizia de Preferred Banking RBS face parte din cea de Private Banking a bancii, acestea fiind delimitate prin sumele atrase individual de la clienti. Pentru ca o persoana sa devina client Private Banking este nevoie de cel putin 3 milioane euro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook