Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

EximBank va reduce timpul de raspuns la cererile clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

EximBank a anuntat inceperea unui proces de simplificare a normelor si procedurilor de lucru pentru a putea raspunde mai rapid la solicitarile clientilor.

„Ne uitam de asemenea foarte serios la modul de promovare a intregii game de servicii si produse ale EximBank. Avem peste 40 de produse, servicii, scheme de finantare care nu ajung la publicul tinta”, a declarat presedintele bancii, Ionut Costea, in cadrul unei intalniri avute cu reprezentantii Asociatiei Nationale a Exportatorilor si Importatorilor Romani (ANEIR).

Costea a precizat ca banca incurajeaza creditarea in lei, dar are in vedere sustinerea clientilor si prin credite in valuta, prin contractarea unor linii de finantare externa.

Printre cele mai solicitate produse ale bancii fac parte creditele cu dobanda fixa, asigurarea riscului valutar si garantiile si asigurarile de export.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook