Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

EximBank va reduce timpul de raspuns la cererile clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

EximBank a anuntat inceperea unui proces de simplificare a normelor si procedurilor de lucru pentru a putea raspunde mai rapid la solicitarile clientilor.

„Ne uitam de asemenea foarte serios la modul de promovare a intregii game de servicii si produse ale EximBank. Avem peste 40 de produse, servicii, scheme de finantare care nu ajung la publicul tinta”, a declarat presedintele bancii, Ionut Costea, in cadrul unei intalniri avute cu reprezentantii Asociatiei Nationale a Exportatorilor si Importatorilor Romani (ANEIR).

Costea a precizat ca banca incurajeaza creditarea in lei, dar are in vedere sustinerea clientilor si prin credite in valuta, prin contractarea unor linii de finantare externa.

Printre cele mai solicitate produse ale bancii fac parte creditele cu dobanda fixa, asigurarea riscului valutar si garantiile si asigurarile de export.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook