Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Bancpost au fost tinta unei noi tentative de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Bancpost au fost miercuri tinta a 2 atacuri de tip phishing. Acestora li se solicitau prin email datele personale precum si cele ale cardului Maestro Millenium, inclusiv codul PIN.

Emailurile au fost trimise de pe adresele notices@notices.com si size1@size1.com si contineau elemente de identificare a bancii precum si mesajul “Bancpost nu trimite niciodata SMS-uri prin care sa solicite numarul contului Dvs. , CNP-ul sau Seria actului de identitate.”

Clientii erau redirectionati catre o pagina duplicata a bancii unde trebuiau sa introduca intr-un formular numarul cardului de debit Maestro Millenium detinut, precum si codul PIN aferent acestuia.

Aceasta este cea de-a doua incercare de acest fel din luna mai.

Banca ii avertizeaza pe clienti sa nu isi dezvaluie datele personale solicitarilor care vin prin email, internet, telefon, SMS.

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook