Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Bancpost au fost tinta unei noi tentative de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Bancpost au fost miercuri tinta a 2 atacuri de tip phishing. Acestora li se solicitau prin email datele personale precum si cele ale cardului Maestro Millenium, inclusiv codul PIN.

Emailurile au fost trimise de pe adresele notices@notices.com si size1@size1.com si contineau elemente de identificare a bancii precum si mesajul “Bancpost nu trimite niciodata SMS-uri prin care sa solicite numarul contului Dvs. , CNP-ul sau Seria actului de identitate.”

Clientii erau redirectionati catre o pagina duplicata a bancii unde trebuiau sa introduca intr-un formular numarul cardului de debit Maestro Millenium detinut, precum si codul PIN aferent acestuia.

Aceasta este cea de-a doua incercare de acest fel din luna mai.

Banca ii avertizeaza pe clienti sa nu isi dezvaluie datele personale solicitarilor care vin prin email, internet, telefon, SMS.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook