Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Bancpost au fost tinta unei noi tentative de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Bancpost au fost miercuri tinta a 2 atacuri de tip phishing. Acestora li se solicitau prin email datele personale precum si cele ale cardului Maestro Millenium, inclusiv codul PIN.

Emailurile au fost trimise de pe adresele notices@notices.com si size1@size1.com si contineau elemente de identificare a bancii precum si mesajul “Bancpost nu trimite niciodata SMS-uri prin care sa solicite numarul contului Dvs. , CNP-ul sau Seria actului de identitate.”

Clientii erau redirectionati catre o pagina duplicata a bancii unde trebuiau sa introduca intr-un formular numarul cardului de debit Maestro Millenium detinut, precum si codul PIN aferent acestuia.

Aceasta este cea de-a doua incercare de acest fel din luna mai.

Banca ii avertizeaza pe clienti sa nu isi dezvaluie datele personale solicitarilor care vin prin email, internet, telefon, SMS.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook