Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Bancpost au fost tinta unei noi tentative de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Bancpost au fost miercuri tinta a 2 atacuri de tip phishing. Acestora li se solicitau prin email datele personale precum si cele ale cardului Maestro Millenium, inclusiv codul PIN.

Emailurile au fost trimise de pe adresele notices@notices.com si size1@size1.com si contineau elemente de identificare a bancii precum si mesajul “Bancpost nu trimite niciodata SMS-uri prin care sa solicite numarul contului Dvs. , CNP-ul sau Seria actului de identitate.”

Clientii erau redirectionati catre o pagina duplicata a bancii unde trebuiau sa introduca intr-un formular numarul cardului de debit Maestro Millenium detinut, precum si codul PIN aferent acestuia.

Aceasta este cea de-a doua incercare de acest fel din luna mai.

Banca ii avertizeaza pe clienti sa nu isi dezvaluie datele personale solicitarilor care vin prin email, internet, telefon, SMS.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook