Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD a stopat o noua tentativa de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BRD au fost vizati de o noua tentativa de phishing, prin care infractorii urmareau sa obtina numarul cardului si codul PIN.
 
Atacatorii au transmis e-mail-uri prin care solicitau participarea la un sondaj, care se pretindea a fi derulat de banca. Datele personale urmau a fi introduse sub motivul platii unor sume, ca recompensa la participarea la sondaj.
 
BRD informeaza ca tentativa nu s-a soldat cu pagube, iar site-ul respectiv a fost inchis. Totodata, banca le reaminteste clientilor ca nu trebuie sa-si dezvaluie in nici o imprejurare codul PIN, nici macar angajatilor BRD.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook