Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD a stopat o noua tentativa de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BRD au fost vizati de o noua tentativa de phishing, prin care infractorii urmareau sa obtina numarul cardului si codul PIN.
 
Atacatorii au transmis e-mail-uri prin care solicitau participarea la un sondaj, care se pretindea a fi derulat de banca. Datele personale urmau a fi introduse sub motivul platii unor sume, ca recompensa la participarea la sondaj.
 
BRD informeaza ca tentativa nu s-a soldat cu pagube, iar site-ul respectiv a fost inchis. Totodata, banca le reaminteste clientilor ca nu trebuie sa-si dezvaluie in nici o imprejurare codul PIN, nici macar angajatilor BRD.

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook