Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD a stopat o noua tentativa de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BRD au fost vizati de o noua tentativa de phishing, prin care infractorii urmareau sa obtina numarul cardului si codul PIN.
 
Atacatorii au transmis e-mail-uri prin care solicitau participarea la un sondaj, care se pretindea a fi derulat de banca. Datele personale urmau a fi introduse sub motivul platii unor sume, ca recompensa la participarea la sondaj.
 
BRD informeaza ca tentativa nu s-a soldat cu pagube, iar site-ul respectiv a fost inchis. Totodata, banca le reaminteste clientilor ca nu trebuie sa-si dezvaluie in nici o imprejurare codul PIN, nici macar angajatilor BRD.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook