Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD a stopat o noua tentativa de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BRD au fost vizati de o noua tentativa de phishing, prin care infractorii urmareau sa obtina numarul cardului si codul PIN.
 
Atacatorii au transmis e-mail-uri prin care solicitau participarea la un sondaj, care se pretindea a fi derulat de banca. Datele personale urmau a fi introduse sub motivul platii unor sume, ca recompensa la participarea la sondaj.
 
BRD informeaza ca tentativa nu s-a soldat cu pagube, iar site-ul respectiv a fost inchis. Totodata, banca le reaminteste clientilor ca nu trebuie sa-si dezvaluie in nici o imprejurare codul PIN, nici macar angajatilor BRD.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook