Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Comisia Europeana va analiza mai atent comisioanele bancare

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Comisia Europeana vrea reguli mai stricte in privinta protectiei consumatorilor de servicii financiare si va analiza comisioanele bancare si modul in care produsele sunt prezentate clientilor.

In urma unei vizite in Portugalia, comisarul european pentru protectia consumatorilor, Meglena Kuneva, a accentuat necesitatea intaririi regulilor pe piata serviciilor financiare in special in conditiile in care consumatorii sunt cei care suporta pierderile cauzate de activele "toxice" si produsele riscante.

"Voi analiza atent comisioanele bancare percepute clientilor in vederea prezentarii unui raport in aceasta vara. Intentionez sa intaresc legislatia in domeniu astfel incat ofertele inselatoare de produse financiare sa beneficieze de atentie sporita", a precizat Meglena Kuneva, specificand ca exista banuieli ca legislatia in domeniu este incalcata.

Aceasta a adaugat ca in acest demers va colabora cu comisarul pentru piata interna, Charlie McCreevy, pentru a analiza modul in care produsele si serviciile financiare sunt desenate, prezentate si vandute consumatorilor.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook