Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Site-ul Volksbank devine canal de vanzari

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Volksbank a lansat o noua versiune a site-ului propriu, care este conceput acum si ca un canal de vanzari. Portalul permite persoanelor fizice sa aplice online la creditele aflate in oferta bancii.

Sistemul de creditare online este disponibil pentru creditele pentru locuinte, creditele auto si creditele pentru nevoi personale (cu si fara garantii imobiliare). Aplicatia afiseaza toate comisioanele aferente creditului solicitat, precum si planul de rambursare a imprumutului.
Dupa parcurgerea tuturor etapelor, unitatea bancara aleasa de client primeste configurarea creditului solicitat si referintele acestuia.

In plus, cei interesati isi pot evalua sansele de a obtine credite printr-un sistem de scoring si pot sa-si descarce de pe site o parte din documentatia necesara intocmirii dosarului de credit.

Miscarea bancii austriece se inscrie in tendinta de simplificare a vanzarilor de produse bancare, pentru cresterea cotei de piata pe segmentul de retail.

?Pentru acest an, ne propunem o majorare sustinuta a portofoliului de credite pentru populatie. Daca la sfarsitul anului trecut soldul imprumuturilor a fost de aproximativ 175 milioane euro, in acest an ne propunem sa-l crestem cu 200-220 milioane euro?, a declarat in exclusivitate pentru Conso.ro, noul presedinte Volksbank Romania, Gerald Schreiner.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook