Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Intesa Sanpaolo Bank isi va diversifica oferta de produse

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Intesa Sanpaolo Bank Romania a finalizat imbunatatirea infrastructurii IT. Aceasta ii va permite introducerea de produse pentru populatie mai flexibile si mai bine adaptate cerintelor clientlior.

Reprezentantii bancii afirma ca au introdus un sistem performant de scoring care va permite reducerea timpului de analiza a solicitarilor de credit ale clientilor.

In baza noului sistem, decizia de acordare a creditului se va lua in doar 15 minute. In plus, existenta unui nou sistem de gestionare a creditelor va permite imbunatatirea actualei oferte de produse si introducerea altora noi.

Se lucreaza in prezent la flexibilizarea si diversificarea ofertei de credite imobiliare. Oficialii bancii vizeaza introducerea unor optiuni apreciate de diferitele categorii de clienti atat in Italia cat si in alte 12 tari din Europa Centrala si de Est si din zona Marii Mediterane, unde Intesa Sanpaolo Bank este prezenta. De asemenea, banca va lansa in curand si carduri de credit pe piata romaneasca.

Oficialii bancii spera ca, prin intermediul noilor produse, atat de creditare cat si de economisire, sa reuseasca sa cresca semnificativ numarul de clienti persoane fizice.

In prezent, majoritatea clientilor din Romania ai bancii o reprezinta intreprinderile mici si mijlocii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook