Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CEC incepe sa cucereasca tot mai multi clienti

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Presedintele CEC anunta un adevarat reviriment al institutiei pe care o conduce. Creditele acordate cresc in ritm sustinut, si in consecinta CEC recupereaza pozitiile pierdute in cota de piata.

Prezent la seminarul ?Banking on Romania?, organizat de reputata publicatie financiara britanica The Banker, membra a grupului Financial Times, Eugen Radulescu a demonstrat cu cifre ca banca pe care o conduce revine pe un trend ascendent.

Astfel, cresterea creditelor acordate de CEC in ultimul an a fost de aproximativ 400% - de la 600 milioane de lei noi la aproximativ 2,4 miliarde. In plus, potrivit declaratiilor sale, creditele acordate cresc in ritm sustinut, atat pe segmentul persoanelor fizice, cat si al celor juridice ? in fiecare zi fiind acordate aproximativ 5-6 milioane de lei noi persoanelor juridice si 6-7 milioane celor fizice.

?Procentual, cresterea este chiar mai rapida la nivelul persoanelor juridice si, din acest motiv am asistat la o majorare a ponderii imprumuturilor acordate catre companii pana la un nivel de aproximativ 20% din totalul portofoliului. Ne propunem sa continuam, pentru ca chiar si o banca de retail, cum suntem si noi, trebuie sa detina un procent de 30-40 a creditelor pentru persoane juridice pentru a avea o profitabilitate decenta si pentru a putea genera o crestere a activelor in ritm sustinut?, afirma Radulescu.

In consecinta, banca si-a recastigat pozitiile pierdute anterior in cota de piata, iar ultima situatie o plasa din nou pe locul 5,la 31 martie 2006,fata de locul 7 detinut la finele anului 2005.

Totodata, Radulescu a punctat faptul ca implementarea sistemului informatic este intr-un stadiu tot mai avansat. Aceasta a permis ca ieri, pentru prima data, institutia sa poata sti cu exactitate cati clienti detine. Este vorba de un numar de 3,1 milioane de clienti, din care aproximativ 3 milioane de persoane fizice si aproximativ 100.000 de persoane juridice.

In plus, dezvoltarile sistemului informatic vor determina schimbari la nivelul calitatii serviciilor. ?Speram ca servirea unui client sa se faca acum cu mult mai multa rapiditate. Si in loc de 10-15 minute, un client sa plece de la ghiseul bancii in 1-2 minute? a declarat Radulescu.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook