Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Platile online cu cardul au crescut cu 70% in primul trimestru din 2010

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Romanii au facut tranzactii online prin card de aproape 32 milioane euro in primul trimestru din 2010, cu 70% mai mult comparativ cu perioada similara a anului trecut, conform datelor RomCard.

In schimb, valoarea medie a unei plati a fost de 52 de euro, in scadere de la 77 euro anterior.

„Aceasta valoare este explicata, pe de o parte, de intrarea unor noi jucatori cu produse si servicii cu valori mai mici, dar si de faptul ca majoritatea firmelor si magazinelor online au oferit promotii”, au precizat reprezentantii RomCard.

Numarul tranzactiilor procesate s-a ridicat la 603.437, din care peste 95% au fost procesate prin platforma ePayment.

Cele mai comercializate produse online in aceasta perioada fac parte din categoriile: telecom, turism, servicii, plata utilitatilor, etail si divertisment. Cea mai spectaculoasa crestere a numarului de tranzactii s-a inregistrat in domeniul turismului – cu 270% mai mult fata de anul trecut.

“Turismul este una dintre industriile pe a carei crestere am pariat anul acesta si ma bucur ca rezultatele obtinute pana acum ne confirma estimarile. Acest lucru demonstreaza ca, atat cumparatorii, cat si operatorii de turism au inteles avantajele pe care le ofera comertul electronic in domeniul lor de activitate”, a declarat Carmen Sebe, CEO la Gecad ePayment.

O evolutie buna au inregistrat si domeniile telecom, plata utilitatilor si divertisment unde, comparativ cu anul trecut, numarul tranzactiilor a crescut cu 230%, 178% si respectiv 160%.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook