Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Actionarii Alro au castigat peste 30%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Ultimele cinci sedinte de la BVB au adus cresteri puternice pentru Alro, care a avansat cu 34%, dar si pentru societatile financiare. SIF2 a fost cel mai cautat titlu, iar Erste Bank a urcat cu 22%.

Cel mai tranzactionat titlu, ca valoare, din ultimele 5 sedinte bursiere a fost SIF 2, urmat de BRD. In medie, SIF-urile au avansat in ultima saptamana de tranzactionare cu 8%, iar BRD - cu 13,58%.

Actiunile nelistate au adus o crestere record. Un numar de 555 de actiuni Mobila Alfa au fost subiectul a doua tranzactii in valoare totala de 83 lei, ce a urcat pretul titlului cu 1.400%.

Dintre actiunile listate la categoria I, Alro (ALR) a avansat cel mai mult - 34,4%, fiind urmata de SIF 2. O evolutie pozitiva a avut si Erste Bank (EBS) care a cumulat, in cinci sedinte, o crestere de 22,42%.

Farmaceutica Remedia (RMAH) si-a mentinut tendinta puternica de crestere si in aceasta saptamana si a urcat cu 15,38%.

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat actiunile din categoria a II-a. Uztel (UZT) a pierdut 36,74% iar Armatura (ARM), 20%. Azomures (AZO) nu a reusit sa castige terenul pierdut si si-a mai adancit scaderea cu 13,75% in aceasta saptamana.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita pe Conso.ro/burse.html.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook