Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING Bank are planuri mari pe retail

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ING Bank a operat schimbari importante de management. Miscarea pare menita sa consolideze pozitia bancii pe piata persoanelor fizice. Un belgian cu 20 ani de experienta in retail se va ocupa de asta.

Albert Roggemans, in varsta de 57 de ani, este profesionistul ales de banca olandeza pentru a incerca sa obtina o pozitie mai buna pe piata de retail. El va ocupa, incepand cu data de 1 august, postul de director general adjunct ING Bank, responsabil cu serviciile bancare pentru persoane fizice.

Inainte de a veni in Romania, Roggemans a ocupat postul de director al retelei de distributie a serviciilor de retail din cadrul ING Belgia. In aceasta calitate, a coordonat activitatea a circa 3.000 angajati din peste 900 de unitati. De altfel, conceptul de agentii ING Office, introdus in urma cu doi ani in Romania, a fost experimentat de ING mai intai, cu succes, in Belgia.

Schimbarile din conducerea bancii nu se opresc insa aici. Dupa multi ani in care a ocupat functia de director general adjunct, Misu Negritoiu a fost avansat in pozitia nr. 1 din banca, aceea de director general. Din noua postura, el va coordona serviciile bancare pentru companii.

?Incredintam conducerea bancii managementului local, cu deplina convingere ca marile transformari ce vor avea loc in directia extinderii activitatii bancare vor fi realizate cu succes de echipa din Romania. Aceasta este inca o dovada a increderii pe care ING o acorda potentialului local? afirma, intr-un comunicat de presa, fostul director general ING Romania, Dirk Serbruyns.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook