Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen Bank adopta o atitudine mai prudenta la creditare

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Raiffeisen Bank si-a ajustat strategia in functie de provocarile aduse de criza financiara. Banca a adoptat o atitudine mai prudenta la creditare si va limita drastic numarul de angajari.

"Ne-am propus sa ne focusam pe numarul de clienti deja existenti. Dorim sa trecem alaturi de ei aceasta perioada dificila. Creditarea va merge in continuare, dar suntem mai prudenti", a declarat Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.

Unul din motivele pentru care van Groningen considera ca activitatea de creditare a incetinit este si cresterea mare a dobanzilor, precum si un apetit pentru imprumut mai mic.

De asemenea, un alt punct in strategia bancii este limitarea cheltuielilor la un minim posibil. Astfel, se vor renegocia contractele cu furnizorii, precum chiriile, dar se va limita si numarul de angajati.

"Cheltuielile cu personalul insumeaza in jur de 50% din costurile totale", a precizat presedintele Raiffeisen Bank.
In ianuarie si februarie, numarul de angajari facute de banca a fost depasit de numarul de plecari.

Pentru perioada urmatoare nu se mai au in vedere noi angajari, in timp ce previziunile sunt ca, in fiecare luna in jur de 30-40 persoane vor parasi banca.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook