Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Peste 10.000 de clienti OTP Bank deruleaza operatiuni de acasa

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Serviciul de banca la distanta oferit de OPT Bank este folosit de peste 10.000 de utilizatori pentru a-si verifica informatiile legate de situatia lor financiara.
 
OTPdirekt consta intr-un contact center tranzactional si informational, internet banking si alerte SMS. Serviciul da posibilitatea fiecarui client sa-si accesaze conturile si sa faca plati in lei si valuta, schimburi valutare sau sa constituie un depozit direct prin internet sau la telefon, in conditii de maxima securitate. Identificarea utilizatorului se face dinamic, cu ajutorul dispozitivului special numit token.
 
Tranzactiile efectuate prin OPTdirekt beneficiaza de o reducere de pana la 50% fata de nivelul comisioanelor percepute la ghiseu. In prezent, prin acest serviciu se efectueaza mai mult de 50% din platile interbancare ordonate de clienti.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook