Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Criza inchide jumatate dintre francizele Volksbank

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Criza financiara a afectat puternic francizele bancare, ale caror venituri se bazau in principal pe acordarea de credite. In consecinta, inghetarea pietei a redus drastic numarul acestor unitati.

O parte din antreprenorii care au decis sa cumpere o franciza bancara si sa obtina profituri prin vanzarea de credite in numele institutiei respective, se vad nevoiti acum sa inchida afacerea.

"Multi dintre cei care au deschis franciza anul trecut si nu au obtinut inca profitabilitate nu doresc sa mai sustina pierderi pentru inca doi ani", a declarat Gerald Schreiner, presedintele Volksbank.

Din 95 de unitati Volksbank ce  isi derulau activitatea in sistem de franciza, 25 au fost inchise, iar pana la finalul anului se previzioneaza o reducere suplimentara de inca 15-20.

"Francizele mai vechi, ce au deja un portofoliu de clienti format, pot supravietui din volumele vandute pana la acest moment", a mai precizat Schreiner.

In Romania, doar Volksbank si ING ofera posibilitatea de a deschide unitati bancare in sistem de franciza.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook