Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Promotie la credite de nevoi personale

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 


In perioada 1 decembrie 2006-28 februarie 2007, Bancpost deruleaza o campanie de promovare a creditelor de nevoi personale. Premiile constau in trei masini Mini Cooper One.

La tombola, sunt inscrise toate persoanele care contracteaza un credit Imediat in perioada campaniei. Tragerile la sorti au loc pe 10 ianuarie, 9 februarie si 9 martie, participanti fiind clientii care au beneficiat in luna anterioara de un imprumut.

Produsul este disponibil in doua variante : una standard si alta simplificata. In primul caz, suma imprumutata poate ajunge pana la 10.000 euro sau 35.000 lei, in timp ce in varianta simplificata, plafonul de creditare este de 5.000 euro, respectiv 18.000 lei.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

BNR pledeaza pentru o legiferare echilibrata in sistemul bancar

BNR pledeaza pentru un sistem de legiferare care sa mentina un echilibru intre drepturile si obligatiile partilor contractuale. In plus, aceasta sustine ca bancile trebuie sa isi intensifice eforturile in sensul educarii financiare a propriilor clienti, iar acestia din urma sa isi asume responsabilitatea in momentul in care iau un credit. Citeste mai mult

Rata creditelor neperformante a ING Bank a continuat sa scada in 2017

Rata creditelor neperformante a ING Bank a scazut de la 3,6% in 2016 la 3,3% in 2017, potrivit reprezentantilor bancii, aceasta situandu-se sub media pietei de 6,4% conform datelor BNR. Nivelul provizionelor a urcat cu 5 milioane lei in 2017 fata de anul anterior, pana 97 milioane lei, ca urmare a cresterii portofoliului de credite. Citeste mai mult

Facebook