Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii eMag pot returna produsele in 30 zile de la achizitie

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Magazinul eMag returneaza clientilor banii platiti in conditiile in care acestia renunta la produsele cumparate si le trimit inapoi in maximum 30 zile de la data achizitiei, indiferent de motiv.

Conform legislatiei in vigoare, clientii magazinelor online au la dispozitie 10 zile pentru a returna produsele achizitionate, in cazul in care nu si le mai doresc din diverse motive.

Magazinul eMag a decis sa prelungeasca aceasta perioada la 30 zile, atat pentru persoanele fizice cat si pentru clientii persoane juridice. Initial, acest serviciu se va aplica numai pentru achizitiile realizate intre 8 februarie si 30 aprilie 2010.

Pentru a beneficia de returul produselor clientii trebuie sa completeze un formular de pe site, cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data primirii produsului.

Returul produselor se poate face doar prin Fan Courier sau prin livrare personala in unul din showroomurile eMag.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul fiind acceptate doar daca au ramas sigilate.

Produsele returnate trebuie sã fie insotite de certificatul de garantie in original si copie a facturii de achizitie.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook