Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CSA a primit aproape 4.000 de reclamatii pentru RCA in 2009

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a primit aproape 4.000 de reclamatii in 2009 cu privire la politele RCA, ceea ce reprezinta 0,7% din numarul total al politelor incheiate.

Majoritatea reclamatiilor reprezinta sesizari ce privesc modul de solutionare al dosarelor de dauna, aproximativ 80% din aceste reclamatii fiind solutionate favorabil.

Conform Ordinului CSA nr. 21 din 2009, despagubirea se plateste de catre asiguratorul RCA in maximum 15 zile de la data depunerii ultimului document necesar stabilirii raspunderii si cuantificarii daunei, solicitat in scris de catre asigurator.

Atat partea vinovata cat si partea pagubita (vatamata) trebuie sa furnizeze toate documentele necesare pentru completarea dosarului de dauna deschis de societatea de asigurare, astfel incat sa se scurteze perioada de solutionare a dosarului si sa nu se ajunga din acest motiv la limita legala a termenului de 3 luni.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Care sunt cele mai reclamate companii din asigurari?

Domeniul asigurarilor auto, in special RCA si Carte Verde, continua sa reprezinte segmentul de piata pentru care Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) primeste cele mai multe petitii de la clienti. Cele mai reclamate companii raman, de asemenea, City Insurance, Euroins si Asirom VIG, se arata intr-un comunicat al Autoritatii. Citeste mai mult

Facebook