Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cardurile cobranded BCR-Ultra PRO ar putea fi retrase de pe piata

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Cardurile de credit cobranded BCR-Ultra PRO ar putea fi retrase in curand de pe piata ca urmare a faptului ca la finele lui martie 2010 urmeaza sa se pronunte falimentul retailerului Ultra PRO.

“Banca va contacta toti clientii nostri posesori de astfel de carduri pentru migrarea cardurilor de credit co-brand Ultra Pro catre produse standard din portofoliul nostru de carduri de credit”, au precizat reprezentantii BCR.  

Potrivit acestora, in 2010, nu a mai fost emis niciun astfel de card. Banca mai detine in portofoliu carduri cobranded lansate in colaborare si cu Altex, Depozitul de Calculatoare, Media Galaxy, Praktiker si Zaas.

Oferta standard a bancii presupune o rata de dobanda 22,15% in cazul cardurilor de credit emise solicitantilor care obtin salariul intr-un cont deschis la BCR. Dobanda cuprinde o marja fixa de 11,5% peste indicele Robor la 3 luni. Perioada de gratie se ridica la 53 de zile si se aplica la platile efectuate la comercianti.

Clientii mai suporta un comision de deschidere cont de 24 lei si unul de administrare, care se percepe anual, in valoare de 24 lei.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook