Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Romanii fac mai des plati online cu cardul

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Valoarea cumparaturilor online achitate cu cardul a fost de peste 90 milioane euro in 2009, cu 75% mai mult decat in 2008, reiese din datele procesatorului de plati electronice RomCard.

In 2009, valoarea unei cumparaturi medii a fost de 79 euro, similar ca in 2007, dar in usoara scadere fata de 2008, cand a fost de 85 euro.

Produsele achizitionate isi mentin structura din anii anteriori, afirma reprezentantii GECAD ePayment, companie ce ofera solutii pentru plati online. Aproape jumatate dintre produsele achizitionate s-au facut din domeniul telecom. Alte servicii intens achizitionate online sunt cele de turism (38% din numarul total al tranzactiilor).

“Comertul electronic a fost un domeniu mai putin afectat de criza si continua sa ramana o industrie cu potential de crestere si in anul urmator. Situatia economica nefavorabila a determinat companiile sa aleaga solutii mai eficiente, cu rezultate usor de masurat si care presupun costuri mai reduse”, spune directorul general de la GECAD ePayment, Carmen Sebe.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook