Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Visa isi doreste mai multe carduri contactless

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Visa si-a propus sa-si dubleze numarul de carduri contactless emise in 2010 in Europa, spunand ca oportunitatea vine din faptul ca in 80% din tranzactiile efectuate inca se mai foloseste numerarul.

Pentru tranzactiile mai mici de 20 de euro, consumatorul poate finaliza tranzactia prin simpla apropiere a cardului de un cititor de carduri, fara a fi nevoit sa semneze sau sa introducã un cod PIN.

Pentru sume de peste 20 de euro insa, consumatorul realizeaza o tranzactie obisnuita cu cardul.

„Functionalitatea produsului s-a extins si include in prezent carduri pentru studenti, carduri de tranzit, carduri de acces pe stadion, carduri de retail co-branded. De asemenea, constatam o crestere a gradului de acceptare in domenii in care pana acum se folosea exclusiv numerarul, cum ar fi automatele de vanzare produse”, a precizat  Sandra Alzetta SVP, Head of Innovation in cadrul Visa Europe.

Visa estimeaza ca numarul cardurilor contactless emise pana la finele lui 2010 va ajunge la 6 milioane.

In prezent, Visa Europe are in derulare programe contactless in Marea Britanie, Turcia, Polonia, Italia, Elvetia si Romania, precum si programe pilot in Spania, Franta si Germania.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook