Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

GE preia controlul la Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

GE Money, divizia internationala de servicii financiare a General Electric, a achizitionat pachetele majoritare de actiuni ale companiilor Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive.

GE Money a preluat de la Romanian American Enterprise Fund (RAEF), 60% din actiunile Domenia Credit, 80% din actiunile Estima Finance si un pachet reprezentand 78% din actiunile Motoractive. Evaluata la aproximativ 178 milioane dolari, tranzactia este in curs de aprobare de catre autoritatile romane si va fi finalizata in toamna acestui an.

Divizia internationala de servicii financiare a General Electric vrea sa cumpere si restul de actiuni la cele trei companii. In acest sens, a incheiat deja un contract de vanzare-cumparare cu Domo Retail, privind achizitionarea pachetului de actiuni detinut la Estima Finance.

In prezent, Domenia Credit acorda credite ipotecare prin intermediul a 9 unitati, Motoractive ofera servicii de leasing pentru automobile si echipamente prin intermediul a 12 reprezentante regionale, in timp ce Estima Finance distribuie credite de consum in 700 de magazine. Cele trei societati au impreuna aproape 500 de angajati.

?Aceasta investitie reprezinta pentru noi o excelenta oportunitate de dezvoltare pe o piata dinamica caracterizata de o crestere rapida a cererii de servicii financiare pentru populatie. Expertiza globala a GE Money combinata cu cea a echipelor de management locale cat si asocierea cu parteneri locali puternici ne ofera o excelenta platforma pentru dezvoltare in Romania?, spune William Cary, presedinte si CEO la GE Money pentru Europa.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook