Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Tentativa de phishing la Bancpost

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Atacul a constat intr-un e-mail prin care posesorii de carduri Bancpost erau indemnati sa isi ofere datele cardului, inclusiv codul PIN, pentru a se inregistra la serviciul de Fastbanking.

Tentativa de phishing s-a bazat pe duplicarea unei pagini a site-ului Bancpost unde posesorii cardurilor de debit Millenium ar fi trebuit sa introduca numarul cardului, data expirarii si codul PIN ca urmare a unei presupuse decizii a bancii de a introduce obligatoriu servicul de fastbanking.

Contactati, oficialii institutiei au declarat ca tentativa a fost imediat combatuta prin contactarea posibilelor victime. "Nici un client al Bancpost nu a avut de suferit de pe urma celor celor care au lansat aceasta tentativa frauduloasa", a declarat Liliana Ciobanasu, responsabilul cu relatia cu presa al bancii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook