Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR inaugureaza al 6-lea EU Office

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

BCR a lansat pe 29 noiembrie, la Timisoara, un nou birou regional ?EU Office?. Birourile vor oferi informatii complete si consultanta celor interesati de accesarea fondurilor europene.


Cu ocazia inaugurarii, BCR a organizat si o conferinta cu tema ?BCR ? Partenerul dumneavoastra pentru proiecte europene de succes? la care au participat atat reprezentantii bancii si cei ai noului actionar majoritar, Erste Bank, cat si oameni de afaceri si conducatori ai administratiei publice locale din cele patru judete din regiunea de dezvoltare Vest ? Arad, Hunedoara, Caras-Severin si Timis.

Conferinta si-a propus sa evidentieze avantajele oferite de ?EU Office BCR? ca sursa de informare pentru IMM, dar si pentru autoritatile publice interesate sa acceseze fonduri structurale. Au fost prezentate, cu acest prilej, si avantajele parteneriatului cu BCR in cadrul programelor finantate dddin fonduri europene, inclusive din perspectiva cofinantarilor.

Biroul de la Timisoara este al saselea ?EU Office BCR? ? dupa cele de la Piatra Neamt, Alba Iulia, Craiova, Braila si Calarasi.

Alte articole din IMM

IMM

Creste plafonul de scutire de TVA de la 1 ianuarie 2018

Romania primeste o noua derogare de la Uniunea Europeana in privinta plafonului de TVA. Consiliul Uniunii a aprobat recent aceasta derogare, astfel ca, intre 2018 si 2020, plafonul pana la care firmele vor fi scutite de obligatia de a se inregistra in scopuri de TVA va fi de 300.000 de lei, majorat de la 220.000 de lei. Citeste mai mult

Plata defalcata a TVA, mana cereasca pentru banci

Plata defalcata a TVA presupune costuri suplimentare pentru firme, insa aduce venituri importante bancilor. Noul sistem presupune ca fiecare firma sa isi deschida cel putin un cont nou, exclusiv pentru sumele aferente TVA, la banca sau la Trezorerie, iar pentru fiecare factura sa realizeze doua operatiuni de plata. Citeste mai mult

Facebook