Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Somajul nu bate la usa bancilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Cu toate ca in piata se vorbeste despre un blocaj al sistemului bancar, reprezentantii bancilor considera ca nu se poate pune problema unor diminuari de personal sau a numarului de unitati bancare.

"Din discutiile pe care le-am purtat cu ARB si cu conducatori de banci nu a rezultat ca ar avea programe de restructurare severa a retelei bancare sau a numarului de angajati", a declarat Florin Georgescu, prim viceguvernator al BNR, in cadrul conferintei EU - Cofile organizata de Alpha Bank, BNR si ARB.

Acesta a subliniat ca se poate vorbi de redistribuiri si de un accent mai pronuntat pe activitatea bancara din anumite sectoare, care se dovedesc a avea un numar mai mare de clienti.

De asemenea, o implicatie ar putea sa o constituie si diminuarea perioadei de procesare a dosarelor de creditare si imbunatatirea activitatii de analiza a clientilor.

In primele 9 luni ale anului, numarul de angajati in sistemul bancar a crescut de la aproximativ 65.600 la 71.500, in timp ce numarul de unitati a trecut de 6.300, cu 900 mai mult decat la finalul lui 2007.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook