Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

UniCredit elimina comisioanele de la creditele de consum, dar majoreaza dobanda

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

UniCredit Tiriac Bank a lansat o noua promotie pentru creditele de nevoi personale. Oferta presupune eliminarea tuturor comisioanelor, dar dobanzile se majoreaza cu pana la 11 procente la lei.

Clientii care obtin un credit pana pe 4 iunie nu platesc comisioane de acordare, de administrare si nici de rambursare anticipata, atat pentru creditele in lei cat si in euro.

La imprumuturile in lei, banca a crescut dobanda cu pana la 11 puncte procentuale fata de nivelurile acordate in cadrul unei alte promotii aflate in derulate, “minus 20% la dobanda”.

In final, dobanda anuala efectiva (DAE) la creditele acordate in cadrul noii campanii sunt comparabile celor din promotia deja existenta si variaza intre 17,7% si 23,8%.

La euro, dobanda anuala efectiva in cazul creditelor fara comisioane variaza intre 13,6% si 20%, fiind cu aproximativ 1,5 procente mai mare decat in cazul promotiei “minus 20% la dobanda”.

Informatii detaliate despre ofertele bancilor sunt disponibile pe Conso in sectiunea de Comparatii Credite de nevoi personale.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook