Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Organizatiile americane avertizeaza asupra costurilor ridicate ale cardurilor prepaid

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

In conditiile in care cardurile prepaid prind din ce in ce mai mult teren, organizatiile americane trag un semnal de alarma privind costurile foarte mari pe care aceste produse le implica.

Cardurile prepaid au devenit un produs din ce in ce mai popular, in special in SUA, unde in 2008, valoarea totala utilizata prin intermediul cardurilor prepaid a fost de 1,8 miliarde dolari, conform unui studiu realizat de firma de consultanta Mercator Advisory Group. 

Popularitatea crescuta a acestor carduri constituie insa un motiv de ingrijorare pentru organizatiile de protectie a cunsumatorilor, din cauza costurilor mari pe care le implica.

“Multa lume considera ca te ajuta sa iti tii in frau cheltuielile, insa, in realitate esti comisionat cu tot felul de costuri”, a precizat pentru creditcardflyers.com, Michelle Jun, reprezentanta unei astfel de organizatii din SUA.

In urma unui sondaj realizat in august, din 18 carduri prepaid analizate, 17 implicau comisioane de activare cuprinse intre 3 si 99,95 dolari. La acestea se adauga si comisioane de administrare si de retragere de numerar de la ATM de pana la 2,5 dolari.

In 2009 au fost lansate si in Romania doua astfel de carduri prepaid, unul in parteneriat cu Posta Romana si unul prin intermediul Raiffeisen Bank.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook