Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Organizatiile americane avertizeaza asupra costurilor ridicate ale cardurilor prepaid

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

In conditiile in care cardurile prepaid prind din ce in ce mai mult teren, organizatiile americane trag un semnal de alarma privind costurile foarte mari pe care aceste produse le implica.

Cardurile prepaid au devenit un produs din ce in ce mai popular, in special in SUA, unde in 2008, valoarea totala utilizata prin intermediul cardurilor prepaid a fost de 1,8 miliarde dolari, conform unui studiu realizat de firma de consultanta Mercator Advisory Group. 

Popularitatea crescuta a acestor carduri constituie insa un motiv de ingrijorare pentru organizatiile de protectie a cunsumatorilor, din cauza costurilor mari pe care le implica.

“Multa lume considera ca te ajuta sa iti tii in frau cheltuielile, insa, in realitate esti comisionat cu tot felul de costuri”, a precizat pentru creditcardflyers.com, Michelle Jun, reprezentanta unei astfel de organizatii din SUA.

In urma unui sondaj realizat in august, din 18 carduri prepaid analizate, 17 implicau comisioane de activare cuprinse intre 3 si 99,95 dolari. La acestea se adauga si comisioane de administrare si de retragere de numerar de la ATM de pana la 2,5 dolari.

In 2009 au fost lansate si in Romania doua astfel de carduri prepaid, unul in parteneriat cu Posta Romana si unul prin intermediul Raiffeisen Bank.

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook