Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Organizatiile americane avertizeaza asupra costurilor ridicate ale cardurilor prepaid

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

In conditiile in care cardurile prepaid prind din ce in ce mai mult teren, organizatiile americane trag un semnal de alarma privind costurile foarte mari pe care aceste produse le implica.

Cardurile prepaid au devenit un produs din ce in ce mai popular, in special in SUA, unde in 2008, valoarea totala utilizata prin intermediul cardurilor prepaid a fost de 1,8 miliarde dolari, conform unui studiu realizat de firma de consultanta Mercator Advisory Group. 

Popularitatea crescuta a acestor carduri constituie insa un motiv de ingrijorare pentru organizatiile de protectie a cunsumatorilor, din cauza costurilor mari pe care le implica.

“Multa lume considera ca te ajuta sa iti tii in frau cheltuielile, insa, in realitate esti comisionat cu tot felul de costuri”, a precizat pentru creditcardflyers.com, Michelle Jun, reprezentanta unei astfel de organizatii din SUA.

In urma unui sondaj realizat in august, din 18 carduri prepaid analizate, 17 implicau comisioane de activare cuprinse intre 3 si 99,95 dolari. La acestea se adauga si comisioane de administrare si de retragere de numerar de la ATM de pana la 2,5 dolari.

In 2009 au fost lansate si in Romania doua astfel de carduri prepaid, unul in parteneriat cu Posta Romana si unul prin intermediul Raiffeisen Bank.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook